Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:08:53+01:00
Warszawa-Kraków:
Na mapie w skali 1:2 500 000cm (1:25km) odległość wynosi ok.10,3cm.
W terenie będzie to 10,3cm*2 500 000cm=25 750 000 cm= 257,5km.

Zamość-Wrocław:
Na mapie(...)=17cm.
W terenie (...)= 17cm*2 500 000cm=4 2500 000cm= 425km.

Poznań-Szczecin
Na mapie (...)=7,5cm
W terenie (...)=7,5 cm*2 500 000cm=18 750 000cm= 187,5km

Zielona Góra-Lublin
Na mapie (...)=19 cm
W terenie (...)= 19cm*2 500 000cm= 47 500 000cm=475km

I chciałabym dodać, że pracowałam sama z mapą, liczę na naj oraz...

pozdrowienia dla Ciebie :*
1 5 1
2010-02-09T21:24:49+01:00
Skala: 1:2 500 000
1 cm -25 km

z Wawy do Krakowa:
odległość na mapie-10 cm
25 x 10 = 250 km

z Zamościa do Wrocławia:
odległość na mapie- 18 cm
25 x 18 = 450 km

z Poznania do Szczecina:
odległość na mapie- 8 cm
25 x 8 = 200 km

z Zielonej Góry do Lublina:
odległość na mapie- 20,5 cm
25 x 20,5 = 512,5 km

Mam nadzieje że wszystko dobrze...;P
1 5 1