Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:30:10+01:00
Wersaliki- duże litery w druku, z których składa się całe słowo lub wiersz.

Kapitaliki – litery i cyfry o wyglądzie wersalików i wielkości nieco powyżej minuskuły bez wydłużeń górnych.

wersalka - shift + F3
małe kapitaliki - ctrl + shift + K
formatowanie wersalek - ctrl + Shift + A
2 5 2
2010-02-09T21:02:18+01:00
Wersalka - shift + F3
małe kapitaliki - ctrl + shift + K
formatowanie wersalek - ctrl + Shift + A
1 5 1