Odpowiedzi

2010-02-09T20:32:07+01:00
Moim baobabem jest lenistwo .
Jak i chyba każdego .
Staram się go pokonać zmuszając się do pewnych czynności .
Pokonuje je np , wsawając rano z łóżka ;)
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:35:37+01:00
Moim baobabem jest lenistwo. Próbuje z nią walczyć lecz niestety często tą walkę przegrywam. W tej bitwie pomagają mi rodzice oraz przyjaciele zachęcając mnie do różnych działań. Często nie chce odrabiać mi się lekcji, sprzątać itp. Moim ulubionym zajęciem jest siedzenie przy komputerze. Często dziękuję bliskim za pomoc w walce z tą słabością ponieważ żyła bym w świecie w którym nie ma żadnych zasad oraz panuje ciągły chaos.

Mam nadzieje że pomogłam ;)
13 4 13
2010-02-09T20:43:24+01:00
Moim baobabem(słabością)jest lenistwo.Od pewnego czasu postanowiłam z tym walczyć!Poprosiłam przyjaciół aby dali mi jakieś pożyteczne rady na ten właśnie ów problem.Więc wstałam z kanapy i wziełam się do roboty!Pomagałam rodzicom w pracach domowych,wychodziłam z psem na dwór i chyba pierwszy raz od 2 lat posprzątałam swój pokój.Po lekcjach,pomagałam kolegom którzy uczyli się gorzej ode mnie i już po kilku dniach ich oceny znacznie się poprawiły.Więc kiedy zaczełam walczyć z moją słabością,nie tylko ja z tego skorzystałam ale i moja rodzina i przyjaciele.Po tej przygodzie jestem z siebie bardzo zadowolona!





Liczę na najlepsze bo nie ściągałam to z internetu,napisałam własnoręcznie :)
10 3 10