Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T08:57:27+01:00
V (objętość) = 50m³= 50 000dm³
d (gęstość) = 0,164 g/dm³
m (masa) = d*V
m= 0,164 g/dm³ * 50 000dm³ = 8200g = 8,2kg

2010-02-10T10:02:12+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
M=V*d
m=50m3=50000dm3
d=0,164g/dm3
m=50000*0,164
m=8200g
m=8,2kg
Mas helu w balonie wynosi 8,2kg