Potrzebuje odpowiedzi od razu.!

1,Jeden z instrumentów wemienionych w Piśmie Świetym.
2.Obowiązek poślubienia żony zmarłego brata.
3.Ostrzegł ją Jonasz przed bożą karą.
4. Za jej pomocą Dawid pokonał Goliata.
5. Starotestementalne miasto symbolem nikczemności.
6. Jeden z pieniędzy wymienionych w Nowym Testamencie.
7.Wspąił się na nią Zacheusz.
8. Była pokarmem sw. Jana Chrzciciela

2

Odpowiedzi

2010-02-09T21:22:23+01:00
1(chyba)harfa
4proca
6srebrniki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:32:31+01:00
1.Organy i Harfa (Mojżesz Księga Rodzaju 4,21)
2.Małżeństwo lewirackie (nie jestem pewna)
3.Miasto Niniwa
4.Proca
5.Babilon
6.Srebrniki
7.Sykomora(drzewo)
8.Szarańcza i miód leśny