Odpowiedzi

2010-02-09T20:39:31+01:00
(2√10)² * x² = 10²
40 * x² = 100
x² = 100 - 40
x² = 60
x = √60
x = 2√15

P = a * h : 2
P = 2√10 * 2√15 : 2
P = 2√150 = 2√6*25
P = 10√6
5 3 5
2010-02-09T20:40:12+01:00
10²-(2√10)²=x²
100-40=x²
x=√60
x=2√15

P=2√15*2√10/2
P=√15*2√10
P=2√150
p=10√6
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:41:24+01:00
A²+b²=c²
(2√10)²+b²=10²
40+b²=100
b²=60
b=√60
b=2√15

b=h

P= ½a*h
P=½ * 2√10 * 2√15
P= 2√150 [cm²]
3 2 3