Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:40:06+01:00
2010-02-09T20:50:18+01:00
Mała moskwa Autorem tego zadziwiajacego dzieła jest Waldemar Krzystek . Ten melodramat cieszy sie bardzo duzym zainteresowaniem i popularnościa otrzymał nagrode na festiwalu w Gdyni .Opowiada on o cudownej idealnej miłości lecz niestety niemożliwej .Wiera jest Rosjanką, żoną wojskowego pilota.Michał natomiast jest polskim oficerem. Spotykają się pod koniec lat 60. w Legnicy, która była wtedy jedną z głównych baz wojsk radzieckich w Polsce. Polityczny klimat nie sprzyja tej miłości. Kochankami zainteresuje się KGB… Rolę matki i córki gra zjawiskowo piękna Swietłana Chodczenkowa. Aktorka nie miała łatwego zadania, bo jej bohaterki są krańcowo różne – łagodna, wrażliwa, romantyczna matka i twarda, pragmatyczna, nieco cyniczna córka. Solidna gra aktorów idzie w parze z solidnym warsztatem filmowym. „Mała Moskwa“ ma dobrze zbudowany nastrój
4 3 4