Odpowiedzi

2010-02-09T20:45:46+01:00
Moim najważniejszym marzeniem jest zwiedzic caly swiat.
Poznac kultury roznych ludzi,zwiedzac.
Aby zrealizwac to marzenie musze znac wiele jezykow takich jak np.Angielski,Hiszpański i Francuski.
Kiedy juz wroce do polski chce napisac ksiazke o moich przygodach.
Mam nadzieje, ze sie uda.
Licze na naj :*
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:47:49+01:00
Kochany pamiętniczku.
Moim największym marzeniem jest opłynąć cały świat.Teraz jestem jeszcze młoda i nie mogę tego zrealizwać.Lecz zawszę będzę oszczędzać na tę podróż.Wiem że tam bedzie mnie czeać wiele niebezpieczeństw ale myślę że damradę.Byłaby dla mnie to wielka przygada o której z pewnością nie zapomniałabym do końca życia.
5 3 5
2010-02-09T20:57:33+01:00
Dzisiaj jest taki dzień w którym chciała bym objechać świat do koła.Mam już 16 lat i pragnę by to marzenie się spełniło .O niczym tak nie maże ja o tym by wyruszyć w tą krajoznawczą podróż .Namawiam wciąż rodziców by mnie wysłali do cioci Klary .Ona jest podróżniczką taką jaką ja bym chciała zostać w przyszłości .Mogła by mnie przecież zabrać do Azji tam gdzie bywa najczęściej przecież ja kocham wszystko co zielone,żywe.A moi rodzice są nie ugięci .Kocham ich bardzo ale tak niemożna ciocia zapraszała mnie już wiele razy .


Nie zapomnij o dacie z lewej strony
3 3 3