Klient wpłacił do banku 10 000 zł na 6-miesięczną lokatę terminową oprocentowaną 2 % w stosunku rocznym. Tką samą kwotę wpłacił w innym banku na 3-miesięczną lokatę terminową o takim samym oprocentowaniu rocznym. Obie lokaty zlikwidował

2

Odpowiedzi

2009-10-11T13:09:55+02:00
10 000 * 2 * 0.5:100=100
10 000 * 2 * 0.25:100=50
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T14:15:50+02:00
2 % na rok to na poł roku 1 % na 3 m-ce 0,5 %
10.000x1%=100 +10.000 = 10.100
10.000x0,5 % =50 + 10.000 = 10.050
odsetki razem 150 zł + 20.000 = 20.150 zł-tyle miał po likwidacji
4 4 4