Odpowiedzi

2010-02-09T20:50:51+01:00
Można obliczyć to za pomocą Twierdzenia Pitagorasa ;P

jeżeli
a=621
h(czyli b, bo wysokość jest jednocześnie bokiem;p)=402
możesz obliczyć tym wzorem
a²+b²=c²
czyli 621²+402²=c²
powodzenia xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:51:26+01:00
621² + 402² = x²
x² = 385641 + 161604
x² = 547245
x ~ 740
2010-02-09T20:53:49+01:00
Przyprostokątne to a=621 i (powinno się to nazywać B)h=402

Jak mówi twierdzenie Pitagorasa

a²+b²=c²

teraz podstawiamy
trzeciej liczby nie mamy więc za to podstawiamy sobie np. X

621²+402²=x²

385641+161604=x²

teraz przenosimy (strony)
po przeniesieniu dodajemy i później pod pierwiastek

x²=547245/:√
x≈739,7(falowany znak ponieważ w przybliżeniu wynik)
I cała filozofia ; )