Odpowiedzi

2010-02-09T20:46:16+01:00
A=99m
h=88m
p=½ah=½×99×88=4356m²

a²=4356
a=66m

obwód=4a=4×66=264m
odp. płot ma 264m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:47:58+01:00
P tr.=88*99/2
P tr.=4356
P tr.=P kw.
P kw.=a²
4356=a²
a=√4356
a=66

obw=4*66
obw=264
2010-02-09T20:49:04+01:00
Pt = (99*88):2 = 8712:2 = 4356m²

Pk = a²
a = √4356
a = 66m

Długość płotu to 4a
O = 4*66 = 264m

Długość płotu wynosi 264metry.