'Jeśli pewną liczbę podzielimy przez 3 i do ilorazu dodamy dzielną i dzielnik, to otrzymamy 163. Co to za liczba?'
zapisałam to w ten sposób: x:3=x x+3+x=163 120:3=40+120+=163 ta liczba to 120

Czy to jest dobre rozwiązane? Bardzo proszę o odpowiedź najpóźniej jutro po godzinie 8.

2

Odpowiedzi

2010-02-09T20:51:43+01:00
X:3=x x+3+x=163 120:3=40+120+=163

to jest liczba120
to znaczy ze dobrze rozwiązałaś
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:52:57+01:00
1/3x+x+3=163
4/3x=160 |: 4/3
x=120

o ile dobrze mi sie wydaje to tam cos pokrecilas... to jest napewno dobrze ;)
1 5 1