Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:52:15+01:00
X- liczba pierwsza
y- liczba druga

układ równań:
x+y= 70
2/10x - 1/10y=5 / *10

x=70-y
2x-y=50

x=70-y
2(70-y)-y=50

x=70-y
140-2y-y=50

x=70-y
-3y=-90 / :(-3)

x=70-y
y=30

x=40
y=30
2010-02-09T20:53:39+01:00
X+y=70
20%x+0,1y=5

x+y=70
20/100x+10/100y=5/*100

x+y=70/*(-10)
20x+10y=500

-10x-10y=-700
+ 20x+10y=500
----------------------
10x=-200/:10

x=-20


x+y=70
-20+y=70
y=70+20
y=90

y=90
x=-20
  • Romo
  • Początkujący
2010-02-09T20:54:30+01:00
X+y=70
2/10x-1/10y=5

x=70-y
14-2/10y-1/10y=5

x=70-y
-9= -3/10y

x=70-y
30=y

x=40
y=30