Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:13:58+01:00
Pisze do ciebie bo chce ci opisać niezwykła przygodę która mi się przytrafiła 2 tygodnie temu .
Kiedy oglądałam film wydało mi się że podróżuje w czasie .Kiedy siedziałam i oglądałam wyobraźnia płatała mi figle .Najpierw myślałam że jestem na planecie małp a później to już bałam się myśleć .Wydawało mi się że jestem hrabiną i miałam Królestwo Wielkie potężne jak Cała Rosja .Wtem znowu przeniosłam się na pole i pracowałam .A potem Postanowiłam popływać w nilu .Nim znowu wybiorę się w jaką podróż zastanowię się .
2010-02-09T21:22:19+01:00
To jest bardzo łatwe piszesz tak:
np cześc Karolina 12.01.2010

na wstępie mojego listu chciałam się zapytać co u cb słychać?
A wiesz jak fajnie będzie wyruszyć sobie w podróż w czasie ?
Może wybierzemy się oby dwie ciekawe jak to jest wyruszyć w czasie bo ja nie wiem jak to jest cofnąć wszystko wstecz albo przewinąć w przód ciekawe jacy by ludzie byli dla siebie ?
Jak chcesz się ze mną wybrać w podróż w czasie to napisz koniecznie

P.S Czekam koniecznie na odpowiedz

pozdr.Kasia