Nie wiem jak zrobić.. ;)) Moja siostra miala na spr. w 4 klasie !
No więc tak :
Odkręcając pierwszy kran, basen napełnia się w przeciągu 2 godzin.
Odkręcając drugi kran, basen napełnia się w przeciągu 3 godzin.
W jaki czas napełni się basen, jeśli odkręcimy oba krany równocześnie??? ;D


Daje naj oczywiście.. Plis o rozwiązanie !!

3

Odpowiedzi

2010-02-09T20:52:29+01:00
Proste...

3-2=1 w godzinke
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:52:50+01:00
Moim zdaniem powinno wyjść,że w ciągu 5 godzin...
Ale może też być odpowiedź że w ciągu jednej godziny....bo z jednego kranu leci woda szybciej niż z drugiego
2010-02-09T20:54:32+01:00