Odpowiedzi

2010-02-09T20:53:05+01:00
Narysuj , że gdzieś we wszechświecie widzisz nuty...gwiazdy nie przebijają je blaskiem... za tymi nutami jest fortepian , a gra na nim CHOPIN

hehe ;d poetka jestem , poetka ;d
2010-02-09T20:55:32+01:00
Możesz narysować:
- jego pomnik
- jego dom i przed nim Chopina (w internecie na pewno znajdziesz zdjęcia)
- Chopina grającego na fortepianie, a w tle innych pianistów

Myślę, że pomogłam;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:57:11+01:00
Możesz narysować np.Fryderyka Chopina jak gra na fortepianie a na tym fortepianie zakwitają kwiaty i obok stoi drzewo i z fortepianu wylatują nuty i kręcą się wokół niego a na tym drzewie zakwitają owce różnego koloru.






Mam nadzieję że pomogłąm;)
2 4 2