Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:54:45+01:00
X/8=3
x=24 - suma ocen

Srednia nowa=x+3+5/10=3,2

3,2-3= 0,2 o tyle wzrosnie srednia
7 1 7
2010-02-09T20:54:52+01:00
8x3 = 24 (jeżeli wiem że koleś ma średnią 3,0 to mogę założyć że miał osiem trójek)
24 + 3 +5 = 32 (dodaję nowe oceny)
32 :10 = 3,2 (dzielę przez 10 bo mu przybyły te dwie 8+2= 10 )
3,2 - 3,0 = 0,2
średnia wzrośnie o 0,2
11 4 11