Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:53:52+01:00
A ja wybieram ciebie do pary i marze byśmy się kochali!:*

Może być^^:D?
2010-02-09T20:53:53+01:00
A ja wybieram ciebie do pary i marze byś dawał mi dary
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T20:55:07+01:00
A ja wybieram ciebie do pary
i marzee byśmy się kochali
na randki chodzili ,
malinki sobie robili

Dużo się całowali
i po parku wędrowali
umawiali i spotykali
do wieczora wędrowali