Odpowiedzi

2010-02-09T20:58:13+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:58:40+01:00
Jak to jest jakaś postać z książki lub historyczna to w przeszłym
a jak opisujesz kogoś prawdziwego, kto jeszcze żyje to w teraźniejszym
8 4 8
2010-02-09T20:58:55+01:00
W czasie przeszlym , ale to glownie zalezy cy to postac terazniejsza , zyje czy nie .
jezeli zyje np Twoj kolega to piszesz w terazniejszym
a jak opisujesz jakas postac historyczna to w czasie przeszlym ;)
5 4 5