Odpowiedzi

2010-02-09T21:00:31+01:00
Ta fraszka nawiązuje do biografii samego kochanowskiego, wiec polecam zajrzec w jego biografie i tam bedziesz miec sporo odpowiedzi. ogolnie mozna z tej "lipy" odczytac wiele tersci o jego domu rodzinnym. tylko trzeba "wpłynąć" w tą fraszkę. co nie jest trudne. Pozdrawiam;)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:05:33+01:00
Tu nie tyle chodzi o lipe , tylko szacunek dla danego miejsca w ktorym sie zyje i nie chce go zostawiac .
Lipa jako drzewo kojarzy sie ze staloscia , zakorzenieniem sie w jakims miejscu . Dzieki tym epitetom zawartym w tekscie mozemy domyslic sie ze miejsce to jest przedstawione jako ciche , spokojne .
3 4 3