Odpowiedzi

2010-02-09T21:00:32+01:00
Grenlandia lezy na półncy Polski..Jest wyspą i należy do Ameryki Północnej..Panuje tam klimat podbiegunowy
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:00:45+01:00
Arktyka lezy na biegunie północnym to zamarznieta strefa lodowca a grenlandia to wyspa nieco na poludnie od arktyki na oceanie atlantyckim najwieksza wyspa na swiecie
4 4 4
2010-02-09T21:01:14+01:00
ARKTYKA - zimno tam !! !
o matko jak się spieszę !
gdzie leży ?!
tu :::::
http://www.arktyka.org.pl/artykuly/ocean_arktyczny_07.gif

GRENDLANDIA !
O MATKO TEŻ TAM ZIMNO ~!
GDZIE LEŻY ?!
TUUU !:! :
http://m.onet.pl/_m/edb8a2860fe95b22ccdb9f6dd352d9c8,14,1.jpg


daaasz naj ?!
piszę jak najszybciej mogę !
6 2 6