Wybierz spośród programów telewizyjnych te,które byłyby przydatne w szkole np. o tematyce przyrodniczej,historycznej,kulturalnej itp.Zachęć koleżanki i kolegów do oglądania tych programów.Użyj trybu rozkazującego czasowników.



Proszę o szybkie rozwiązanie kto pierwszy otrzymuje 22pkt.PoZdRo

2

Odpowiedzi

2010-02-09T21:09:12+01:00
Te programy telewizyjne to:
Discovery [Chanel, Science, World]
Animal Planet

Drodzy koledzy i koleżanki! Koniecznie na programie telewizyjnym [Animal Planet] oglądnijcie jakikolwiek program! Niech telewizja nie służy Wam głównie jako źródło rozrywki, lecz także jako źródło wiedzy.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:11:01+01:00
Polecam kanał ANIMAL PLANET. Musicie go obejrzeć. Znajdziecie tam wiele fascunujących i interesujących wiadomosci. Ten program uczy i bawi. Zachęćcie swoje całe rodziny, aby go oglądały. Dowiecie się o wszystkich zwierzętach, jak żyją, co robią. Zobacz, obejrzyj. ujrzysz tam nawet najdziwniejsze zwierzęta na świecie
3 3 3