Uzupełnij tekst.
Rywalizacja o władze w imperium rzymskim przyczyniła się do wybuchu licznych wojen ............ , które osłabiły kraj. W 395r. cesarz ..... podzielił państwo na dwie części. Powstało wówczas cesarstwo ...... i ..........
Najazd plemienia ........ zapoczątkował wielką wędrówke ludów zamieszkujących europe. Ataki barbażyńców doprowadziły w ........ wieku do upadku cesarstwa ............
W ...... roku barbażyński wódz ........ pozbawił tronu cesarza..................
Datę tę uważa się za umowny koniec ............
PILNE!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:10:10+01:00
1 domowych
2 teodozjusz wielki
3,wschodnie
4 zachodnie
5 hunow
6 476r
7rzymskiego
8 476r
9 odoekar
10 romulusa augustulusa
11starozytnosci
22 4 22
2010-02-09T21:15:29+01:00
Uzupełnij tekst.
Rywalizacja o władze w imperium rzymskim przyczyniła się do wybuchu licznych wojen domowych, które osłabiły kraj. W 395r. cesarz Teodozjusz podzielił państwo na dwie części. Powstało wówczas cesarstwo Zachodnie i Wschodnie
Najazd plemienia Hunów zapoczątkował wielką wędrówkę ludów zamieszkujących Europe. Ataki barbarzyńców doprowadziły w IV i V wieku do upadku cesarstwa zachodnio - rzymskiego
W 476 roku barbarzyński wódz Ostrogotów (miał na imię Odoaker) pozbawił tronu cesarza Romulusa Augustulusa
Datę tę uważa się za umowny koniec starożytności
45 4 45
2010-02-09T21:18:07+01:00
Rywalizacja o władze w imperium rzymskim przyczyniła się do wybuchu licznych wojen domowych , które osłabiły kraj. W 395r. cesarz Teodozjusz podzielił państwo na dwie części. Powstało wówczas cesarstwo zachodnio i wschodniorzymskie
Najazd plemienia germanów zapoczątkował wielką wędrówke ludów zamieszkujących europe. Ataki barbażyńców doprowadziły w V wieku do upadku cesarstwa wschodniorzymskiego
W 476 roku barbażyński wódz Odoaker pozbawił tronu cesarza Romulusa Augustulusa
Datę tę uważa się za umowny koniec cesarstwa starożytnosci
10 4 10