Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:08:47+01:00

Woda wapienna mętnieje pod wpływem dwutlenku węgla Jest to reakcja charakterystyczna dla dwutlenku węgla Substratami tej reakcji są wodorotlenek wapnia i dwutlenek węgla: Ca(OH)2 + CO2 → CaCO3 (strzałka w dół) + H2O

38 4 38
2010-02-09T21:09:33+01:00
Woda wapienna mętnieje pod wpływem tlenku węgla.
Jest to reakcja charakterystyczna dla tlenku węgla.
Substratami tej reakcji są wodorotlenk wapnia i dwutlenk węgla.
41 3 41