Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:12:31+01:00
Poniewaz ściny zalązni słupka chronia zalażki,a po zapłodnieniu powstaje owoc:) rosliny okrytozalazkowe sa najliczniejsza grupa roslin na ziemi:) główie to rośliny zielone
2 4 2
2010-02-09T21:12:55+01:00
Nazwa rośliny okrytozalążkowe wywodzi się z tego iż rośliny te mają okryte zalążki pod warstwą "skóry" to znaczy, że ich zalążnia jest zarośnięta a wewnątrz są okryte zalążki.
4 3 4