Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:25:34+01:00
Reżyser nadzoruje działania wszystkich ludzi biorących udział w realizacji jakiegoś projektu i jest za niego odpowiedzialny w sensie artystycznym, wizualnym.
Producent jest inwestorem. To on zapewnia pieniądze na realizację dzieła, on zatrudnia wszystkie osoby i jest odpowiedzialny za różnego rodzaju sprzęty. Po wyprodukowaniu filmy to producent jest właścicielem praw autorskich.
36 4 36
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T21:26:44+01:00
Praca reżysera polega na odpowiedzialność za całokształt dzieła scenicznego lub filmowego. To autor spektaklu, filmu, widowiska muzycznego bądź estradowego.

Praca producenta polega na produkcji spektaklów, filmów, seriali.

=)
6 5 6