Odpowiedzi

2010-02-09T21:26:07+01:00
A) liście krwawnika, lilak pospolity
b) liście jasnoty, moczarka kanadyjska
c) marzanka, rokitnik pospolity
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:31:29+01:00
A)rokitnik pospolity, złotokap pospolity, goryczka wąskolistna, naparstnik, lilia bulwkowata

b)jodła pospolita, cis, trzmielina pospolita, lilak pospolity, cynamonowiec, jesion

c)moczarka kanadyjska, marzanka wonna, krwawnica, przytulia pospolita
1 5 1