Odpowiedzi

2010-02-09T21:29:00+01:00
Każdy z nas jest inny lecz mamy w sobie coś co nas łączy. i choć czasem tego nie zauważamy jesteśmy podobni pod kilkoma względami do drugiej osoby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:36:01+01:00
"Jesteśmy różni,ale równi"oznacza, że choć wszyscy jesteśmi inni, bo przecież nie ma dwóch takich samych osób, które myślałyby tak samo i miałyby taki sam charakter to wszyscy mamy takie same prawa. Nie sa one zależne od pogądów, charakteru, koloru skóry czy wyznania... Gdyby wszyscy byli tacy sami byłoby nudno, ale trzeba tolerować i akceptowac innych.