Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:28:52+01:00
Narysuj palący się budynek, a wokół niego gaszących go strażaków.
Obok wóz strażacki, a także liczne automatyczne drabiny.
Pamiętaj o stroju strażaków i kaskach.
1 1 1
2010-02-09T22:04:21+01:00
Nie potrafię rysować w paincie ale o cos takiego mi chodzi, że rysujesz dłoń strażaka i na niej ściekającą wodę, palący się ogień, trąbę powietrzną i np wypadek samochodowy. Albo dwie dłonie 'trzymające' ten pożar, wodę, wypadek i wiatr.

; ))
1 5 1