Odpowiedzi

2010-02-09T21:32:27+01:00
Czytal Pana Tadeusza, ktrego dostal w paczce i pozniej zostal wylany z roboty latarnika bo zaniedbal obowiazki
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:33:24+01:00
Skawiński był tam Latarnikiem.Czytając Pana Tadeusz tak sie wczuł i wzruszył ze nie włączył latarni i doprowadził do tego iz statek wpadł na skały został zwolniony
3 1 3
2010-02-09T21:37:16+01:00
Skawiński codziennie włączał latarnię na wysepce, odbierał jedzenie, karmił ptaki, W niedzielę płynął do miasta na mszę.
4 5 4