Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:33:23+01:00
2Na + 2CH₃OH-->2CH₃ONa +H₂
2010-02-09T22:39:36+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2Na + 2CH3OH ----> 2CH3ONa + H2 (strzałka w górę)
.....................metanolan sodu