Odpowiedzi

2010-02-09T21:37:55+01:00
Jan Paweł II
Stefan Wyszyński
Matka Teresa z Kalkuty
Brat Albert
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:41:06+01:00
Jan Paweł 2
Matka Teresa z Kalkuty
kard.Stefan Wyszyński
ks.Jan Maria Vianney
św. Maksymilian Maria Kolbe
św. Stanisław Kostka
św. Franciszek z Asyżu
1 5 1
2010-02-09T21:58:44+01:00
Jan Paweł II
Matka Teresa z Kalkuty
ks. Jerzy Popiełuszko
kardynał Stanisław Wyszyński
Stanisław Dziwisz
1 5 1