Odpowiedzi

2010-02-09T21:38:53+01:00
X-bartek
y-tata

x+y=45
y-x=25 /+x

x+y=45
y=25+x

x+25+2=45
2x+25=45 /-25
2x=20 /÷2
x=10
10+y=45 /-10
y=35

Bartek ma 10 lat, a tata 35. ;)
2010-02-09T21:39:23+01:00
Bartek -->x
Tata-->y


x+y=45
y-x=25 /+x
y=25+x
2x+25=45 /-25
2x=20 /÷2
x=10
10+y=45 /-10
y=35

y=35-->wiek taty
x=10-->wiek Bartka



Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:40:04+01:00
X-wiek Bartka
y-wiek ojca

x+y=45
y=x-25

x+x-25=45
2x=45+25
2x=70
x=35

y=x-25
y=35-25
y=10

Odp. Tato ma 35 lat, a Bartek 10.