Odpowiedzi

2010-02-09T21:41:12+01:00
Gdy usłyszę pukanie do drzwi otworzę je i grzecznie zaproszę gości do środka. Zaoferuję powieszenie płaszczy oraz jeśli zechcą dam im ciepłe pantofle. Następnie zaproszę ich do pokoju i zaproponuję coś do picia. Potem usiądę razem z nimi i zacznę rozmowę na temat np. szkoły, albo zapytam jak poznali moich rodziców. Myślę,że będą zadowoleni z mojej gościny.
1 4 1
2010-02-09T21:42:41+01:00
Wezme ich do kina albo teatru i pojde z nimi na lody do parku obejrze z nimi film i postaram im pomoc w lekcjach
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • goma
  • Początkujący
2010-02-09T21:43:53+01:00
Ja: może się państwo czegoś napiją?? prosze sobie usiąść.
oni: nie dziękujemy
j: z tego co wiem rodzice powinni zaraz wrócić
o:nie przeszkadzamy ci? może się uczysz?
j:nie dla takich gości jak państwo warto oderwać się od nauki. może jednak się czegoś państwo napijecie?
o:to poprosimy 2 herbaty i 3 kawy
j:już idę zrobić
o:dziękujemy
j:tu są herbaty i kawy. proszę poczęstować się ciastkiem. oo zdaje się że rodzice przyjechali.
1 4 1