Turystyka jest ważnym sektorem gospodarki wielu państw. Korzystając z różnych źródeł informacji, wykonaj folder reklamujący atrakcje turystyczne Portugalii.


____
Na 1 str. A4 - dodajcie zdjęcia i dużo opisów ;). Liczę na rzetelne odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

2010-02-10T20:48:31+01:00
Portugalia to Bardzo piękny kraj o rozwiniętej turystyce. W mojej pracy chciałabym to przedstawić - tak możesz zacząć. :D

Pomimo stosunkowo niewielkiego obszaru, Portugalia kusi turystów wieloma różnorodnymi formami wypoczynku. Wzdłuż wybrzeża w okolicach Lizbony rozciągają się wspaniałe plaże, przy których skupiły się kurorty, a do ciekawie zagospodarowanego regionu Algarve na południu już od 30 lat przyjeżdżają tłumy turystów z całej Europy - albo tak


Potem może umieść krótką historie Portugali.... tak n 1/8 kartki Potem wypisz :

oferuje wycieczki do najpiękniejszych zabytków portugali za jedynie kilkanaście złotych..


fotoportugalia.pl/ -tu masz ciekawe zdj : )

radziłabym Ci się wzorować na tej stronie :
http://turystyka.wp.pl/kat,1,wid,9032513,artykul.html
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T23:34:43+01:00
Pomysł na super wakacje?- odwiedz Portugalie
CZEKA TAM NA CIEBIE WIELE INTERESUJACYCH MIAST !
- Caimbra i jego malownicze uliczki- w sam raz dla zakochanych
-Saintra- cudowne miasteczko polozone w gorach
- Porto- o nim poprostu nie mozna zapomnieć

PORTUGALIA POSIADA ROWNIEZ SWOJ WLASNY RZYM- BRAGĘ
NIE PRZEOCZ FATIMY- ODWIEDZA JA NAJWIECEJ TURYSTOW !

MAMY TU TEZ COS DLA GORLIWYCH ZWIEDZAJACYCH : )
( http://www.nesto.travel.pl/portugalia/zabytkiunesco/ i z tego dopelnij do konca na kartce, nie ma sensu duzo pisac, liczą sie obrazki i ciekawe, krotkie opisy. przy pomysł na (..) dodaj jeszcze flage portugali, mapke i godło. i tam gdzie sa miasta dodaj jakied male zdjecia, wpiszesz w googlach wezmiesz te grafiki i gotowe )
20 4 20