Odpowiedzi

2009-10-11T13:28:55+02:00
0,007
0,417
0,0056
0,0002
0,000008

4%o
26%o
130%o
6%o
68%o

42,5%
1,6%
3,25%
0,4%
0,006%
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T13:29:26+02:00
Zamien na ulamki :
7%o = 0,007
417%o = 0,417
5,6%o = 0,0056
0,2%o =0,0002
0,008%o = 0,000008
zamien na promile: /-kreska ulamkowa
0,004 = 4 %o
0,026 26 %o
0,13 = 130 %o
3/500 = 6 %o
17/250 = 68 %o
zamien na procenty
:
425%o = 42,5 %
16%o = 1,6 %
32,5%o = 3,25 %
4%o = 0,4 %
0,06%o = 0,006 %
31 4 31
2009-10-11T13:35:35+02:00
Zamien na ulamki : %o -promil
=0,007
=0,417
=0,0056
=0,0002
=0,000008

zamien na promile: /-kreska ulamkowa
=4%o
=26%o
=130%o
=6%o
=68%o

zamien na procenty:
=42,5%
=1,6%
=3,25%
=0,4%
=0,006%

CHYBA TAK :)
15 3 15