Odpowiedzi

2010-02-09T21:43:40+01:00
C)Kombajn w ciągu 5minut pokonuje odległość 100m.Jaka jest prędkość kombajnu?

t=5min= 300s
s=100m
v=s/t
v=100/300
v=1/3 m/s

d)Pies w ciągu 12sekund przebiegł 150m.Z jaką prędkością biegł ten pies?

t=12s
s=150m
v=150/12
v=12,5 m/s
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:50:00+01:00
C) dane:
t= 5 minut
S=100 m
szukane; V=?
rozwiązanie;
V= S/t
V= 100m /5min = 20 m/min

d) dane:
t= 12 s
S= 150 m
szukane; V=?
rozwiązanie:
V=S/t
V= 150 m / 12 s = 12,5 m/s

14 4 14