Dokończ zdania:
Zawsze wtedy gdy wzrasta popyt, to cena............


Zawsze wtedy gdy wzrasta podaż, to ceny.......


Zawsze wtedy gdy rosną ceny to popyt......


Zawsze wtedy gdy ceny maleją to popyt....

Cena równowagi to taka sytuacja gdy....



Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

2

Odpowiedzi

2010-02-09T21:45:51+01:00
-się zwiększa
- maleją
-maleje
-wzrasta
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:47:52+01:00
Zawsze wtedy gdy wzrasta popyt, to cena............maleje

Zawsze wtedy gdy wzrasta podaż, to ceny.......wzrasta


Zawsze wtedy gdy rosną ceny to popyt......maleje


Zawsze wtedy gdy ceny maleją to popyt....wzrasta

Cena równowagi to taka sytuacja gdy....wielkość popytu i podaży są równe
5 3 5