Odpowiedzi

2010-02-09T21:50:33+01:00
A) (x+3)²= (x+3) * (x+3)= x kwadrat+3x+3x+9=x kwadrat+6x+9
b) (a-2)²=(a-2) * (a-2)= a kwadrat-2a-2a+4= a kwadrat -4a+4
c) (2x+5)² =(2x+5) * (2x+5)= 4x kwadrat+10x+10x+25=4x kwadrat+20x+25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:54:18+01:00
A) (x+3)²= (x+3)(x+3)= x²+3x+3x+9= x²+6x+9
b) (a-2)²= (a-2)(a-2)= a²-2a-2a+4= a²-4a+4
c) (2x+5)=(2x+5)(2x+5)=4x²+10x+10x+25= 4x²+20x+25