Odpowiedzi

2010-02-09T21:50:58+01:00
Może jakieś teksty i zdjęcia sportów śnieżnych
na koniec życzennia fajnych feri cos w tym klimacie
1 5 1
2010-02-09T21:51:47+01:00
Plakat, artykuł jak bezpiecznie spędzic ferie, rysunki uczniów o spędzaniu czasu w ferie (najlepiej w aktywny sposób), życzenia itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:52:57+01:00
Hej!!
Moim zadaniem na gazetke możesz doć zdjęcia jakiś dzieci zjezdzających na sankach, nartach lub na desce, jeżdżących na łóżwach, lub zdjęcia jakiś górek na kótrych dzieci sie bawią lub porostu bawiąchych się dzieci. Możesz tez zanleżc jakiś fajny nie długi wierszyk, rymowankę.
Mam nadzieje ze Ci pomogłam.
Pozdro!!!