Odpowiedzi

2010-02-09T21:56:57+01:00
Żuć palenie!! Ono zabija Ciebie i innych w Twoim otoczeniu!!......
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:59:19+01:00
"Palenie szkodzi zdrowiu!" albo "Palenie zabija!" napisane to w kolorach papierosa(jasny brąz z bielą) i pod spodem narysowane nagrobki z jakimiś hasłami np.: na jednym to hasło, którego nie wybrałeś a na drugim przekreślony na czerwono papieros w czerwonym kółku.
2010-02-09T22:00:35+01:00
Palenie szkodzi tobie i twojemu dziecku. i można narysować kobiete w ciąży albo bawiącą się i palącą przy nich