Odpowiedzi

2010-02-09T21:58:11+01:00
Malgosia-2nogi
mama-2
tata-2
pies-4
kot-4
pajak-8
3*2+2*4+8=6+8+8=22
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:59:26+01:00
Jaś = 2
małgosia = 2
mama = 2
tata = 2
pająk = 8
pies = 4
kot = 4

2+2+2+2+8+4+4=24

odp.:Razem mają 24 nogi
1 2 1
2010-02-09T22:10:21+01:00
Jaś - 2
małgosia - 2
tata - 2
mama - 2
pająk - 8
pies- 4
kot - 4
razem 24

lub przecież koty pająki i psy nie mają a nóg tylko łapy
więc 8
1 5 1