Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:58:12+01:00
Rodzice Zbyszka to byli:Jagienka(Jagna) z Mocarzewa i Jaśko z Bogdańca


a tego 2 nie wiem ale może znajdę gdzieś w zeszycie bo przerabiałem to już :D
1 5 1
2010-02-09T22:07:21+01:00
Rodzice Zbyszka : Jagienka z Mocarzewa ,Jaśko z Bogdańca
Strój codzienny : Kaftan ze skóry z łosia , do podróży - zbroja
Strój elegancki : długa , biała jaka ,haftowana u dołu w złote gryfy , kolorowe , pasiaste nogawice i ciżmy z długimi noskami
3 4 3