Mój pomysł na zwiększenie zużycia energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych albo w Polsce, albo w najbliższej okolicy (Górny Śląsk)

Proszę o coś na prawdę bardzo sensownego. Jeśli ktoś zdecyduje mi się pomóc proszę na priv!
Z góry dzięki :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T22:06:08+01:00
Wysłałam na twoje konto!;)


pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
1 5 1
2010-02-09T22:07:07+01:00
Jednym ze źródeł odnawialnych jest Wiatr Na górnym śląsku jest bardzo dużo kopalni i energie pozyskuje się z palenia różnych substancji .Aby uniknąć zbędnych uszkodzeń dla środowiska wystarczy zamknąć bądź zburzyć palarnie i w te miejsca postawić wiatraki.Można również pozyskiwać energie z wody jest to nieco trudniejszy proces lecz również ekologiczny i opłacalny
1 5 1