Pani Ala ma pracować w poniedziałki, wtorki i środy po 8 godzin dziennie. Gdyby mogła pracować przez pięć dni w tygodniu po 8 godzin dziennie, otrzymałaby pełne wynagrodzenie. Pracodawca zaproponował jej 0,65 pełnego wynagrodzenia. Czy pani Ala powinna być zadowolona z tej propozycji?

2

Odpowiedzi

2010-02-09T22:12:30+01:00
Tak, bo załóżmy, że ma wynagrodzenie 0,20 za dzień. Za 5 dni ma 1 czyli cała wypłata a za 3 dni ma 0.65 czyli więcej niż za 3 dni.
Czyli powinna być zadowolona.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T22:13:41+01:00
3*8=24h
5*8=40h
24/40=12/20=6/10=0.6
Odp.Ala powinna być zadowolona
2 5 2