Odpowiedzi

2010-02-09T22:32:09+01:00
Poniewaz na Polske najezdzali niemcy, czechy i ruscy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T22:44:15+01:00
W 1 wojnie światowej Polska jako państwo nie brała udziały gdyż była pod zaborami więc nie mozna tu mówić o upadku. Natomiast w 2 wojnie swiatowej Polska była pod okupacją dwóch silnie militarnych państw które miały przewagę nad Polską. Polska również nie zyskała żadnej pomocy z zewnątrz od innych państw,była skazana na samotną walkę.