Odpowiedzi

2010-02-09T22:39:35+01:00
Wirus HIV należy do rodziny retrowirusów, czyli Retroviridae. Rodzina ta zawiera 3 podrodziny : Lentivirinae, Spumavirinae oraz Oncovirinae. Wirus HIV występuje w dwóch postaciach : HIV-1 i HIV- 2. Oba typy wirusa należą do rodziny Lentivirinae.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T22:41:54+01:00
Ponieważ wirus HIV należy do rodziny wirusów RNA. Retrowirusy wywołują wiele chorób właśnie takich jak HIV, AIDS, nowotwory.



!!!Najdokładniej poznanym retrowirusem jest wirus HIV.!!!