Odpowiedzi

2010-02-09T22:47:32+01:00
Długośc podstawy trójkąta wynosi "6x". Jego wysokość jest o 3 większa od podstawy. Ile wynosi wysokość jeżeli dla "x" można przyjąć 1/3 ?

podstawa - 6x
h= 6x+3
X=1/3
zatem
h=1/3*6+3
h=5
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T22:49:40+01:00
Długość podstawy= 6x
Długość wysokości= 6x + 3
x= ⅓

Licznie dł. wysokości
h= 6x+3= 6* ⅓ +3= 2+3=5

Odp: Wysokość jest równa 5.
1 5 1