Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T13:34:14+02:00
1
a) a=60 b=48
60-48=12 (12/48) *100%=25%

b)a=2800 b=2786
2800-2786=14 (14/2786) *100%=0,5%

c) a=1,76 b=0,8
1,76-0,8=0,96 (0,96/0,8)*100%=120%

2
a)a=80 b=150
150-80=70 (70/150)*100%=46,7%

b)a=2244 b=2400
2400-2244=156 (156/2400)*100%=6,5%

c)a=49,25 b=50
50-49,25=0,75 (0,75/50)*100%=1,5%
10 4 10
2009-10-11T13:50:06+02:00
60-x
48-100%
x=125% liczba a jest większa o 25%

2800-x
2786-100%
x=0,5% liczba a jest większa o 0,5%

1,86-x
0,8-100%
x=220% liczba a jest większa o 120%

80=x
150=100%

x=53%
liczba a jest mniejsza o 47%(100-53)

2244-x
2400-100%
x=93,5%
liczba a jest mniejsza o 6,5% (100-93,5)

49,25-x
50-100%
x=98,5%
liczba a jest mniejsza o 1,5% (100-98,5)
4 4 4