Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T13:29:47+02:00
Gdybym był poetą porównał bym wszechświat do marionetki, którą kierują ludzie. Dlaczego? Otóż zaraz postaram się odpowiedzieć na to pytanie. Świat to nic innego jak przedstawienie, raz jest ono tragedią, a raz dramatem. Człowiek został przedstawiony tutaj jako reżyser, twórca owego przedstawienia. Świat jest taki, jaki zostanie ukazany przez człowieka. Człowiek dąży do nowych teorii, co rusz wymyśla nowe urządzenia, które pomagają mu w życiu codziennym. A wszechświat? A wszechświat jest tylko podporządkowany człowiekowi, nie ma nic do gadania. Świat stwarza ludziom nieopisane możliwości, niestety człowiek nie wykorzystuje w pełni tego co jest w zasięgu ręki. Wiecznie szuka jakichś problemów, dąży krętą drogą. Wszechświat to bezduszne pacynki, którymi bawią się ludzie.
10 5 10
2009-10-11T13:39:23+02:00
Gdybym był poetą , porównałbym wszechświat do dzikiego lasu , ponieważ miejsce w ktorym zyjemy jest platanina naszych codzienych problemow; trosk; przygor oraz marzen. Na swiecie panuje jee ogromny haos- podobnie jak w zikim buszu. Kazego dnia zmagamy sie z dniem codziennym; walczymy; by przetrwac; miec prace; jak najlepsze stopnie. Czesto jestesmy; jak dzikie zwierzeta- bezlitosni; dzicy. Za wszelka cena chcemy osiagnac nasze cele. Krzywdzimy inych. Przetrwaja jedynie najsilniejszi. Nie liczymy sie z innymi; slabszy zawsze przegrywa. Jest niesprawiedliwie; panuje bieda; czesto nie mozemy- lub nie chcemy zyc w zgodzie z innymi; czepiemy z przyrody b. wiele; w zamian dajac bardzo malo.
4 2 4